2010年9月29日 星期三

20100929:禿鷲片尾曲 Road to Rebirth(Riches I hold in light esteem)


原唱:

http://www.youtube.com/watch?v=l9pqgFztnAQ&feature=related

歌詞:
Riches I hold in light esteem
And Love I laugh to scorn
And lust of Fame was but a dream
That vanished with the morn–



And if I pray, the only prayer
That moves my lips for me
Is–"Leave the heart that now I bear
And give me liberty."

Yes, as my swift days near their goal
'Tis all that I implore
Through life and death, a chainless soul
With courage to endure!

我向來不太看重財富
愛情也被我視如草芥
人生的榮譽只是一場春夢
黎明一到便頃刻間消失

倘若我要禱告 唯有禱告
還能讓翕動嘴唇張口

『讓心靈淡泊 遠離塵囂 並且 賦予我絕對的自由』

哦 當我飛馳的光陰臨近末日
我全部的懇求只有一個
請賜予不羈的靈魂以勇氣
去耐心的穿越生死的邊界

沒有留言:

張貼留言

熱門文章